miercuri, 6 ianuarie 2010

Arzatoare fiinta!



Exista retete ale grotescului la fel cum exista retele de gatit.
Frumosul este usor de remarcat.

Visarea o imorala destrabalare.
Extazul iluziei e inedit.

Am uitat sa ma intreb despre ce imi mai face sufletul.

Arzatoare fiinta patrunde in dorinta.

S-au stins culorile iubirii rand pe rand.
Rosul a murit de groaza albastrului.
Verdele s-a schimbat in galben de suparare.
Violetul e violent dupa ce a fost oranj.
Culorile se pierd prin vant,
iar gandul ca iubirea a murit ma inspaimanta.

Muza te arunc la gunoi.
Ai ochii goi,
Te indopi de adevaruri
in anotimpuri reci si seci,
Adevaruri in alb si negru.

Arzatoare fiinta patrunde-mi in dorinta.
Aseara ti-ai uitat umbra acasa,
desi ai iesit in goana,
pe fereastra.
Arzatoare fiinta nu ai pic de cainta!

Visarea o imorala destrabalare.
Extazul iluziei e inedit.

Am uitat sa ma intreb despre ce imi mai face sufletul.

Niciun comentariu: