marți, 28 octombrie 2008

Imobilizez clipa

Imobilizez clipa.
Ma farmitez...farama cu farama.
Nu imi doresc decat formarea noastra ca intreg.

Nu ma uita.
Asta e floarea mea...
Imi aminteste de ochii tai senini,
Albastii ca doi astri.


Eman mirosuri de nu ma uita,
calde ca de albastrea.


Timpuri apuse, nostalgice
Ce tulbura linistea.
In singuratatea-mi tresar
ca intr-un sanctuar.


Cercesc clipe din viata oamenilor
fara timp nu mai pot fii...



Timpuri apuse, nostalgice
ce tulbura linistea.
Priviri albastre...foarte albastre,
sunt din perspectiva mea
flori mici marunte de nu ma uita
ce nu le poti avea.
Odata rupte sunt una cu pulberea,
Fir de praf din stele.
nimic mai frumos decat ele.

Sunt lacrimi din roua
pe floarea mea de
Nu ma uita.

Imi aminteste de ochii tai senini,
Albastii ca doi astri.


Niciun comentariu: